lunedì 11 giugno 2012

Summer jewels cheap & chic!

Hello beauties
as you know my passion for jewels is very huge and I understand that the most of you have my same-insane-problem :) I think that will be a great idea share with you my fave jewellery pieces in cheap & chic theme, because you liked very much this post about C&C items!
Which is your favourite? Have you already buy anything?
A big hugh
yours Carolyne O'


Ciao mie bellissime
come ben sapete la mia passione per i gioielli è sconfinata e da quanto ho capito anche la maggior parte condivide questo mio stesso insano problema :) Perciò ho pensato che fosse una bella idea mostrarvi i miei pezzi preferiti a tema cheap & chic dato che vi era piaciuto molto questo post sui prodotti C&C!
Qual'è il vostro preferito? Ne avete già comprato qualcuno per caso?
Un grosso abbraccio
la vostra Carolyne O'


Join my adventures through Google Friend Connect, Bloglovin', on Twitter @carolinaogliaro and on Instagram @carolinaogliaro









Available at Bebe


Available at Bebe


The pack is available at River Island

The pack is available at River Island










The all necklaces are available at Zara 

Available at H&M



The two necklaces are available at H&M
            

                                                    Four hearts ring available at Asos




Available at Asos

8 commenti:

  1. bellissime queste collane, sai che non le avevo ancora viste?? menomale che le hai pubblicate perchè ne voglio una!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Tesoro sono contenta!! Fammi poi sapere quale prendi <3

      Elimina
  2. Ciao!
    C'è un premio per te sul mio Blog ;)
    Ti aspetto!
    Ila.
    http://morethingsaboutfashion.blogspot.it/

    RispondiElimina
  3. Loveeee the post :) FOLLOWING!

    Do check out my blog & follow if you like : ) :
    A little More Love

    & follow the Facebook page : ):
    A little More Love Facebook Page

    RispondiElimina

Your words made my day!